Här hittar du som redan bokat monter på Antikmässan all information du behöver inför ett lyckat event. Event Planner är verktyget där du beställer utställarkort, inbjudningar, produkter & tjänster samt uppdaterar din Företagsprofil online. Behöver du hjälp och råd med att planera din monter är du välkommen att kontakta Eventservice på eventservice@stockholmsmassan.se eller 08-749 44 44 eller fyll i formuläret så kontaktar de dig.
Gör dina beställningar senast den 13 januari för att ta del av våra lägsta pris.
Expomaterial, belysning, möbler, utställningsförsäkring, logistiktjänster - vi har allt du behöver inför ditt deltagande »
Här hittar du webbshopen, beställer inbjudningar och utställarkort, samt uppdaterar din Företagsprofil online »
Läs om vad som ingår samt vilka möjligheter du har när du uppgraderar till DigiExtra eller DigiTotal »
För utställare utanför 20-milsgränsen från Stockholm finns möjlighet att ställa in i "över-natten-förrådet" »
Läs mer om monterpaketen Antique och Nutida konst och gör din beställning till Eventservice »
Information om hallbyte för 2020. Om ni är fler företag som ställer ut i samma monter ska du registrera din samutställare »
Kvalitetsgruppens arbete innebär granskning och att se över utbudet på mässan. Du kan även få din monter jurybedömd »
Här hittar du generella regler, allmänna villkor, arbetsmiljöansvar och brandsäkerhet »
Här hittar du information om mässhallarna och service på plats »
Var uppmärksam så du inte blir lurad »
Vår Inhousebyrå hjälper dig med all typ av grafisk produktion och expomaterial »
Ta chansen att visa upp ditt företag på eventwebbplatsen »
Sprid ditt budskap på våra effektfulla och moderna exponeringsytor »
Har du inte ännu bokat din monter gör du det här »
Håll koll på biljettsläpp, program och aktuella nyheter inför Antikmässan 13-16 februari 2020
Prenumerera på vårt nyhetsbrev här »